Naruto team Forum Index

Naruto team Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

Ogame fini pour moi

Post new topic   Reply to topic    Naruto team Forum Index -> Partie Publique -> Taverne
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Shikamaru Nara
Dragon Of Death

PostPosted: Mon 6 Apr - 02:25 (2009)    Post subject: Ogame fini pour moi Reply with quote

l'été est bientot revenue se qui signifie que pour moi ogame passe en dernier.. bref bonne continuation

si quelqu'un veux mon compte je peux le donner, mais demain a 10 heure PM (france) je vais mettre effacer mon compte et je reviendras plus.

Back to top
Publicité

PostPosted: Mon 6 Apr - 02:25 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Itachi
Membre du Conseil

PostPosted: Tue 7 Apr - 22:02 (2009)    Post subject: Ogame fini pour moi Reply with quote

Shocked   Neutral

Back to top
sasuke
Administrateur

PostPosted: Tue 7 Apr - 22:25 (2009)    Post subject: Ogame fini pour moi Reply with quote

dure nouvelle
bonne chance !! Okay

Back to top
XxHidanxX
Dragon Of Death

PostPosted: Thu 9 Apr - 12:24 (2009)    Post subject: Ogame fini pour moi Reply with quote

Aiie sa va faire mal o point de l'alliance pourquoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Bonne continuation a toi ossi

Le seigneur Jashin punira tous les êtres inférieur a ma divine personnalité.Je suis le Messie du seigneur Jashin,venant prôné ses paroles et son pouvoir,dans un seul but,votre mort.

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Naruto team Forum Index -> Partie Publique -> Taverne All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange